Kızlar merhaba. Beş buçuk aylık bir kızım var 1 aydır emmeyi bıraktı mamayla besleniyor ama çok iştahsız bir çocuk kilosu da düşük zorla mama içiriyorum. Ek gıdaya başlamak istiyorum ama nasıl başlamalıyım öğün şeklinde mi olmalı yani bu işe bir el atmam lazım artık. Tadımlardan sonra öğünler ne kadar olmalı formül mama düzeni nasıl olmalı. Bebeğim ek gıda yerse sanki formül mamayı içmeyecek kilo almayacak iyice küçülecek gibi hissediyorum lütfen yardım edin 🥲