Kızlar merhaba ben migren hastasıyım ve doğum kontrol hapı kullanıyorum. Ve migren ataklarım adet dönemim de oluyor. Nörolojiye gittim migren hastalarına doğum kontrol hapı önermiyoruz vücuda hormon girmemesi lazım dedi. Hormonsuz spiral taktir dedi. Devlet hastanesi takıyormu nasıl olacak acaba