Kızım 18 aylık oldu emerek uyuyor geceleri sürekli uyanıyor zaten yanımda yatıyor meme de ağzında o şekilde uyuyoruz sabah kalkıp işe gidiyorum uykusuzluktan bağışıklığım çok zayıfladı sürekli hasta oluyorum doktoruyla konuştum artık memeyi bırakması gerektiğini söyledi ama nasıl başlayacağımı bilemiyorum dediğim gibi aşırı düşkün bir bebek gündüz bile 15 dk da bir emmek istiyor birden mi kesmeliyim yavaş yavaş mı kesmeliyim gece emmek için uyandığımda ne yapmalıyım daha önce denedim sirke sürüp bıraktırmayı bikaç saat eeg eeg diyip emmedi en sonunda dayanamayıp sirkeli halini bile emdi