curlymomms seni çok iyi anlıyorum aynı durumu bende yaşadım 2.bebeğimi öğrendiğimde bende çok ağladım yetersiz olacağımı hissettim tam rahata ermişken.. şimdi büyük oglum 4 küçük oglum 1 yaşında ilk bir sene kolay oldu diyemem ikisini aynı anda idare etmek ama birbirlerine arkadaş oldular ilerisi için kardeş çok önemli…