Kızlar sol kolumda ağrı ve uyuşma var omuzumda ellerime kadar olan bir ağrı elimin içi de uyuşuyor Bir soğukluk gelmiş gibi oluyor acaba üstüne mi yattım ya da bir yere mi vurdum diye düşünüyorum ama bilmiyorum Bu ağrı nasıl geçer bana fikirlerinizi verseniz şunu yaparsan geçer gibi