helen414_ Merhaba kızlar taşıyıcı anneyi normalleştirmeye iyiymiş gibi göstermeye çalışan dizi ve film lere istinaden çok merak ediyorum dinimiz de taşıyıcı annelik haram olmasaydı size böyle bir teklif gelseydi kabul edermiydiniz.? Yani karnınızda büyüttüğünüz bebeği sırf başkasının DNA sı dır diye verirmiydiniz
rroselightt helen414_ Ben kendim taşıyıcı anne olmazdım ama taşıyıcı anneyi de kendi hamileliklerimiz gibi değerlendirmemek lazım diye düşünüyorum. En başından itibaren bu bir iş gibi onlar için, ayrılacaklarını ilk andan itibaren biliyor. Muhtemelen bizim gibi değerlendirmiyor süreci. Ama eğer çocuğum olmasaydı taşıyıcı anneye değil evlatlık almaya yönelirdim
Kitsu Dinimizde haram mıymış? Bence mantıklı bir uygulama. Sağlik açısından hamile kalamayan ama çocuk isteyen bir sürü kadın var. Ben kendim başkasının çocuğunu taşımazdim çünkü hamilelik ve doğum gerçekten katlanabilecegim son şeydi. Ama başkası yaparsa da yadırgamam
bitboylum DNA başkasına ait olabilir ama o senin içinde canlandı, İlk kıpırtısını senin karnında hissettirdi,senin yediklerinle büyüdü,senin hislerinle daha bu dünyaya gelmeden sevinci, hüznü gördü bütün bunlara rağmen sen diyebilir misin aa bu sizin diye
helen414_ Kumpr 🤣🤣🤣 vallah canısı dünyaları da verseler gün gelecek kopamayacağını anlar üstüne senden almasınlar diye sen para teklif edersin 🤣
Kitsu iremaydmr zina da bilimsel olarak mantıklı 😅 Yahu ne alakası var tüp bebek gibi yapıyorlar sperm ve yumurtayi başka rahimde dolluyorlar bunun neresi zina ? O zaman tüp bebek de gurup seks işin içinde doktor da var