leylali22
leylali22 benım bebeğim de 10 aylık ve sadece emiyor çok ta düşkün degıl memeye ,çok oyun oynama keşfetme karıştırma meraklısı hiç yemek yemede uykuda gözü yok ek gıdayla da aramız hiç iyi değil ne verırsem suyunu alıyo gerısını türüyo farklı şeyler yapıyorum yine yok yemiyo çok stres yapıyorum ek gıda saatlerı geldıgınde yemedıgı gibi çok de dağıtıp kirletiyor bu yemek yiyen annelerı yormayan iştahlı bebeklere o kadar özeniyorum ki acaba nerde sorun var diyip düşünmekten kendımi alamıyorum ek gıdaya başladığımız dan beri böyle ben daha kabullenemedim bu durumu 😒 doktormuz 1 yaşına kadar anne sütünden beslenmesı önemli ek gıda dan kilo almasını beklemıyoruz dıyor ama bende yiyen bebeklerle yemeyen bebeğim aynı kefede olurmu bilemiyorum