Merhaba kızlar. 3 ay önce arnica mila toz hazneli süpürge aldım. Yıkanabilir filtresini ilk yıkayıp kuruttum geri taktım çalıştırınca toz kokusu geliyor. Ben önce ki süpürge mi toz kokusundan dolayı atmıştım zaten. Bu 3 aylık süpürgenin böyle yapması normal mi ? Yada sizin süpürgeler çalışınca toz kokusu oluyor mu ?