Kızlar bebeğim 3 kere hastanede yattı ben bu süreçte süt sağmaya çalıştım elimden geldikçe Dün yeniden taburcu olduk ama sütüm çok azaldı önceden kaynardi sürekli gelirdi şimdi öyle değil bebeğim doymuyor bile ne yapmam lazım Bebeğim galiba mamaya gecicek sutum gelmiyor az geliyor aslında mamaya geçmek sorun değil ama Ya bebeğim yeteri kadar kilo almazsa diye korkuyorum zaten şuan kilo alımı durdu sürekli ishal😞