Bebeğim 10 günlük erken doğdu biraz uykudayken öksürdü 2 kere. Kendi çevirir miydi bilmiyorum hemen alnını oluşturdum yüzüne üfledim. şimdi o uyuyunca ben uyuyamıyorum başında nöbet tutmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Sadece eşim ve ben varız. Başında beklememiz gerekiyor mu? Öksürüp kendi kendine düzelir mi? Uyurken de başında beklerim ama bünyem kaç güne kaldırır ona tedirgin oluyorum