Merhaba hanımlar tost makinası alıcamda hangi marka iyi alıp memnun olduğunuz var mı
BAL_EVLAT16 korkmaz in döküm olanını kullanıyorum. Gusto tost. Bence çok güzel
BAL_EVLAT16 dökümix
BAL_EVLAT16 Arzum kullanıyorum çok memnunum modeli AR2001
BAL_EVLAT16 4 sene önce Arçelik’ten almıştım model olarak bilmiyorum ama memnunum
damlaozzz bende aynısını kullanıyorum memnunum
BAL_EVLAT16 ben Gold Master kullanıyorum çok memnunum