Kızım 2 hafta sonra 2 yaşına girecek. Sütten kesmede kademeli biraktiriyorum. Şuan gündüz ve gece uykusundan önce emiyor sadece ama düşkün onlara çok. Öğleni önce kesip alışınca akşami mi kessem ikisini birden mi kessem sizce? Bı de bu ara rahatsız diş çıkarıyor ertelesem mi biraz daha?