Zynpsare 2.bebeğim oldu 1 hafta sonra 20 günlük olacak ilk bebeğimde 40 çıkana kadar evdeydim ama bu sefer 20 kırk yapmak istiyorum çünkü büyük kızım sıkılıyor sende gel diye mızmızlanıyor bir şey olur mu 40 gün beklemesem
Ertugggg Zynpsare Aman 40 mı kalmış zaten ilk günden hastaneden eve gelirken bile dışarı çıkmış oluyorsun 😁😁
Cileklimilkshake Zynpsare e bu bebek 1 haftalık kontrole falan gidiyor yine çıkıyor. Eskide kaldı onlar ben oğlumu kızımı 4 günlükken bile çıkardım
Zynpsare Dondurmalikahve bizde kırk çıkmadan lohusa evden çıkmaz derler büyüklerde öyle diyor o yüzden 20 kırk yaparsam çıkarım diye düşündüm
Dondurmalikahve Zynpsare Canım öyle bir şey yok çıkabilirsin ama sen bilirsin ha 20 sinde yap ha 10 unda ben 40 20 Şi beklemedim. Zaten aşıları falan derken illaki çıkıyor evden
SevimliHayaletCasper Zynpsare 1 haftalıkken kontrole gitmediniz mi o zaman dışarıya çıkmadınız mı? 20 kırk yada 40 diye birşey zaten yok sadece uydurulmuş birşey. Farklı ülkede yaşayanlar hiçbirsey yapmıyorlar çocuklarına birşey mi oluyor
kuccukpremsesinannesi Zynpsare bebeğim 1 haftalikti memlekete gittik 1 buçuk aylikta tatile çıktık. Çok şükür hiçte birşey olmadı.