Merhaba sevgili anneler. 3 aylık anneyim, bebeğimi emziriyorum. Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor. Neredeyse 2 aydır sürekli açım. Porsiyonlarım eskisine göre arttı. Eskiden olsa tıka basa doyacak kadar, hatta daha fazlasını yesem bile doygunluk hissi hiç gelmiyor. O kadar yememe rağmen kilom sabit o yüzden acaba normal mi diye de düşünüyorum. Bu durumu yaşayanlar var mı? Genel bir durum mu yoksa bende mi sıkıntı var?