Burcu60 Hu asi iğne mi damla mi 13bucuk aylığız ilk aşımız yaptıranlar bilgi verebilir mi eczane damla dedi sağlık ocağı iğne
Hifa24 Burcu60 bizde 3 aylığız. Doktor şimdiden başlayalım dedi. Bexseroyla başlıcaz 13 aylıkkende nimenrix vuracak. Ama iğnemi değil mi bilmiyorum.
eczbett Burcu60 merhaba menenjit aşısı olan nimenrix iğne, rota aşısı olan rotarix damla acaba isim karışıklığı mı oldu?
0401emir Burcu60 bende 13 ayda vurdurdum. İğne doktorumuz bacagından vurdu. 1 yaş sonrası tek doz dedi oda 13 ayda demişti.
Alp35 Doktor bana dedıkı ya nımenrıx yada bexsero vuralım bırı ıkı doz bırı tek doz ıkısınınde vurulması sacma aynı ıgneler zaten ıster ıkı doz olarak 7 ve 9 aylarda yapalm yada yasını gecsın 13 ayda yapalm dedı
Hifa24 Alp35 3-5-15 sylarfa bexeo 13 ayda nimenrix planladı. Kafam çok karışık ne yapcağımı bilemedim. Bide kızım ameliyat oldu. Bağışıklığının daha zayıf olduğunu düşünüyorum.