Yigitoglum_2 Kızlar kullandığınız memnun kaldiginiz hamak var mı? Svava hamak nasıl bilgisi olan var mi?
[silindi] Yigitoglum_2 ben inci hamak aldım svava iyi hoş bebeğim 2 sallandı ama sallanmaya alışık değil o yüzden öylece kaldı bir köşede duruyor sallanmayı seven bebekler için iyi bir ürün
Asyayse Yigitoglum_2 bebeğim 2.5 aylık çok seviyor acaba tavana asılan aldım biz ben eşim komşunun çocukları 3-4 kişi birden biniyor. Eşim anlar bu işlerden svava ipleri 100 çelik dübel 200 kilo taşır hiçbişey olmaz diyor sağlam yaptıktan sonra. [silindi]
Tugbaolgnn Yigitoglum_2 bnce kullanma çocuk sallanmaya alışıyor hamakta ve sen sallamadığınds uyumuyor bir tanıdığımın öyle olmuştu bn çok doğru bulmuyorum
[silindi] Ben de birşey sormak istiyorum bu hamak dediğiniz tavana asılan mı? Sağlamlığına güvenilir mi? Ve uyku için mi kullanılıyor genelde, gündüz uykularına çözüm olacaksa ben de almak istiyorum:)
Yigitoglum_2 [silindi] tavana asılan değil benim dediğim ayaklı bende gündüz uyutamiyorum onun için alacagm
Asyayse Yigitoglum_2 [url=https://hizliresim.com/k0Zgam][img]https://i.hizliresim.com/k0Zgam.jpg[/img][/url] böyle evin içinde salonun bi köşesinde 😁
-Nur- https://imgyukle.com/i/ncbmyf https://i.imgyukle.com/2020/02/18/ncbmyf.jpg Biz çok memnunuz çok kullanışlı
-Nur- Yigitoglum_2 evet, her parçası çıkıyor zaten katlanıyor o kumaşı yıkanıyor biz şehir dışına giderken parçalarını ayırıyoruz arabaya koyuyoruz gittiğimiz yerde de çok rahat oluyor
Miniminiprens Yigitoglum_2 bende aldım hamak svava dan çok güzel. Uykusu gelip yatırdığında uyuyor ama sallamayı bırakınca uyanıyor. Pek sevmedi açıkçası bebekten bebeğe değişiyor.