newmo benimde oğlum uyanık ve memede değilse ağlıyor ıkınıyor. Hem kabız hem gazı var. Yapabileceğim sağlık açısından herşeyi yapıyorum onun için damla, doktor, masaj, diyet vs vs. Ama bu günler geçicek her başlıkta aynı şeyi okuyorum. Henüz daha 28 günlük bebeğim. Sütümün gelmediği, acaba sağlıklı doğcak mı dediğim, sarılığı geçecek mi dediğim günlerden geldik buralara. Ve ben inanıyorum ki oğlum kendi başına gazını çıkarabilir konuma gelince (başka dertleri olacak elbet) sakinleyecek gülücükler saçacak bu dğnyaya uyum sağlayacak.Olmasada canı sağolsun. Ben onu seçemedim ama ona benden başka bir annede düşünmedim hiçbir zaman. Sende düşünme. Onun annesisin ve herşeyin en iyisini sen bilirsin. Başka bir anneye yada daha dirençli olacağını düşündüğün birine ihtiyacı yok. Koy göğsüne al kahveni yanına, pencereden dışarı bakarken el ele mahalleden aşağı yürüdüğünüz günleri hayal et konuş onunla.