Tuvalet eğitimine geçenlerde denemiştim 3-4 saatte çk ağladı beze geri dönmüştük. 2 gündür tekrar deniyorum dün 3 defa altına yaptı hiç lazımlığa yapmadı bugün daha yapmadı sizin süreçleriniz nasıl geçiyor birbirimize motivasyon verelim biraz çok zor bi süreçmiş