Kızlar bebeğim bayramda dışarı çıkarmamla hasta oldu normalde pek çıkarmam ama bayramda baya çıktık gezdik dünden beri ateşli 38 dereceyi gördü ateşi doktora götürdüm enfeksiyon dedi grip bi yandan uyuyamıyor nefes almakta güçlük çekiyor benimle birlikte aynı şeyi yaşayan var mı