nisakb 13 aylık olmasına az kaldı ama benim kızım da çok huysuz atak desen var azı dişleri çıkacak aylardır süründürüyor bizi, asla durmuyor geceleri uyumuyor 50 defa uyanıyor. Gündüz 1 defa uyuyor sürekli kucak istiyor çok çabuk sıkılıyor. Annem diyor anca ilkokula başlayınca rahat edersin, o zaman da ödevler projeler okuma yazma öğretme başlayacak 😂 hiçbir zaman rahat edemeyeceğiz sanırım