brkyelkrn Prosyneo mamaya 4 gün önce geçiş yaptık önceki mama gaz yapmaya başladığı için fakat gazımız bitti ama prosyneo mamaya geçtikten sonra bebegim yeşil kaka yapıyor sizde bu durumu yaşadınız mı terettüt ediyorum
cansmes brkyelkrn evet bizde de olmuştu ikinci kutuyu almadım tekrar aptamilin normal mamasına dönmüştüm.
rowantree Evet içeriğinde probiyotikler olduğu için bizde de yeşil kaka yapmıştı ama biz kabızlıktan sonra kullandığımız için sevinmiştik. Sorunumuz bitince eski mamasına geri döndük