Evseldoku 10 aylık olmak üzere kızım, sabah uyanır uyanmaz tutunup ayağa kalkma ve yürüme derdinde, neredeyse 4 aydır da böyle gözlerini açıyor ve ayağa kalkmaya çalışıyor, ben normal olduğunu düşünüyorum, hareket ederek kasları güçlenecek, vücutları üzerinde denetimleri kuvvetlenecek, hareketler arasında bağ kuracak... 3 aylıkken oturmaya çalışıyordu o zamandan beri uyanıkken sabit yatarak durmuyor, şimdilerde belki bi 5 dk falan oyuncakları ile oynarsa o kadar diğer türlü yerinde saniye durmuyor