Varlığına şükür 💞 ama bazen eski beni, sadece ben olmayı özlüyorum. Galiba pek de hatırlayamiyorum. Bebeğim doğduğundan beri sadece anneyim. onun dışındaki kimliklerimi; eşimle sevgili gibi takılmayı, öğretmen olmayı, evde boş yatmayı, annemin kızı ve abla olmayı bazen özlüyorum