dammy Yenidoğan döneminden başlayarak hep konsept çekim yaptırdım. Evde hiçbir şey hazırlamadım. Konsept çekim yaptırdığım yere pastasını da götürdüm. Çekirdek aile olarak kutladık. Ben çevremdeki örneklerde büyük doğum günü kutlamalarında hep bebeğin ihmal edildiğini gördüm. Anne-baba misafir ağırlamak için hazırlık yapıyor. Herkes fotoğraf çekilecek diye bebek mutsuz oluyor ve sıkılıyor. Ev kalabalık ve gürültülü. Bebek uyuyamıyor, misafirler erken kalkmıyor. 1 yaş için bence külfet, ama en doğrusunu tabiki annesi bilir. Konsept çekimde kıyafetine kadar fotoğrafçı ayarlıyor. Çok güzel fotoğraflar çektirip dönüyorsunuz. 1 konsept ideal oluyor, bebiş sıkılmadan çözülüyor.