Kızlar selam, normalda odasında kesintisiz uyuyan bebeğim, 4 gündür gece ortasında kalkıp bizimle bizim yatağımızda uyumak istiyor, var mı bu durumu yaşayan? Alışsın istemiyorum bu duruma kendi odasına alışmışken bizimle yatmaya alışmaması için ne yapabilirim ?