cans1405 22 günlük bebeğim 3470 kilo doğmuştu, dün kontrolde yine aynı çıktı kilosu. En geç 15 günde doğum kilosuna gelmesi gerekmiyor muydu?🥺 Sütüm olduğu için doktor mama takviyesi yapmak istemedi bol bol emzir dedi ama zaten 2 saatte 1 emziriyorum yaşayan var mı bu durumu kızlar🙏🏽
EfBiCo cans1405 banada öyle demişlerdi doktor bana 2 saatte değil her ağladığında uyandığında emzir demişti. 1 saatte bir bile emziriyordum. 1 haftada toparladı.
ayisit cans1405 kusması normal eğer fışkırır tarzda kusuyorsa reflü olabilir. 2 saatte bir yerine ne zaman isterse o zaman emzirin. Saat kuralı insanı strese sokuyor çünkü.
didoece cans1405 sarılık olunca normal canım. Biz de 2 kez fototerapi aldık ve 1,5 ay sürdü. Sarılık bittikten sonra güzel kilo almaya başladı. İlk ay sade 400 gr almıştı
cans1405 EfBiCo her emmeden sonra kusuyor mu sizin bebeğinizde dün 5-6 kez kusunca acile gittik ama fışkırır gibi kusmadığı sürece bi sorun yok dedi
denizalismom cans1405 doğduktan sonra ödem atıyorlar ve kiloları düşüyor . Mesela benim oğlum 3700 doğdu ödem gidince 3350 ye düştü
rowantree Doktorunuzu tebrik ettim, hemen mama başlamaması iyi olmuş. Bence sık emzirmeye devam edin ama çekemiyor olabilir sütü, emzirme sonraları sağım yapabilirseniz hem süt üretiminiz artar hem de sağdığınızı takviye olarak verince kilo alımı artar.
cans1405 denizalismom evet 3470 doğdu hastaneden 3250yle çıktık. 21 günde doğum kilosuna anca gelmiş sarılık olduğu için muhtemelen
denizalismom cans1405 aynen sarılık varsa normal . Çok geçmiş olsun sık sık emzirin gerekirse mama ile takviye yapın
Beyzaveduru Sarılık olmuştur. Kızım da öyle oldu. Saatli emzirmeyin. Sürekli emmesi gerekiyor kilo alması ve sarılığı atması için. Bir süre mama takviyesi verin bu arada emzirme danışmanı ile görüşün emzirme pozisyonu dalan kontrol etsin beslenmenizi anlatsın. Sütünüz kaliteli hale gelsin kilo alımı artacaktır. Bestlak damla kullanın. Kızım da öyle olmuştu 20 günlükken gittiğimde doğum kilosuna bile erişmedi. Sonra eme eme büyüdü en üst kiloya erişti merak etmeyin ☺️
metehilal Biz 13.günde doğum kilosunun 200gr altındaydık. Sütüm olduğu için doktor mama başlamadı bir hafta sonra görmek istedi. 11 gün sonra gittiğimizde 500gr almıştı. (Haftalık 150gr almasını bekliyoruz demişti) gittiğimizde şaşırdı maşallah dedi. Ekstra yaptığım şey daha bilinçli emzirmek (uyuyakaldığında çenesini uyarmak, bebek memeyi bırakana kadar emzirmek gibi) ve emdikten sonra kalan sütleri sağıp biberon ile vermek oldu.