Ben ilk aptamil kullandım çok gaz yaptı. Sonra hip organik e geçtim. Doktor gaz için relactaz verdi. Sabah akşam mamasına 8 er damla koyuyorum çok rahatladı gazı azaldı. Sindirimini çalıştırıyor sanırım hiç kabız olmadı. Ama doktorum tavsiyesiyle aldık. Sizde doktorunuza sorup kullanabilirsiniz