8.ayın başında başlayıp 9 ayın başlarında bitirdik çok zordu yani donumdan çekmeler,ağlama krizleri,huysuzluk, ekgıda reddi, 15 dakikada bir uyanma,sıfır gündüz uykuları, beni görünce üstüme yapışma çocuğumu tanıyamıyordum çok şükür bitti Allah yardımcınız olsun inşallah en yskın zamanda bitirirsiniz