Selam kızlar gunaydınnnn
Doğum yapalı tam 75 gün oldu 82 kiloyla hamile kaldım ve 110 kiloyla doguma girdim tartıldığımda 102 çıkmıştım fakat diyet yapmaya vaktim olmadı çünkü çocuğum fırsat vermiyordu :) bugun tartıldım 104 olmusum
Bugun benim yeni hayatımın ilk günü daha önce 25 kilo verdim ve bugün tekrar başlıyorum korsemi giyindim suyumu hazırladım tabağım ve anne çayım hazır
Instagramdan bir sayfa açmayı düşünüyorum ve belki daha da motive olurum belki de sizleri çevremdeki emziren anneleri de motive ederim birbirimize yardımcı oluruz ne dersiniz