Anneler normalde hero baby kullanıyordum fakat üretimden kaldırmışlar diğer mamalar ağır geldi yine en hafifi Bebelac diye onu kullanmaya başladık ama geceleri çok sık uyanıyor 10 ayı geçtik normalde yatarken içiyordu birde gece kalkiyordu iki kez. Ama şimdi saat bile dolmadan kalkıyor artı 230 CC içiyor anlayamadım sizce sorun ne ataktami acaba off🤦 bu arada her kalktiginda mama istiyor su veriyorum içmiyor herhangi bi sorunuda yok altı pis vs sallanmak ve mama