_kiids bence bazı bebekler bu ayda iyice huy değiştiriyor benimki de 18bucuk aylık ayni dediginiz gibi sürekli ağlama yeme reddi, sabah uyanıyor aglamali resmen moral felan kalmıyor bende .soruyorum başkalarının bebekleri mutlu uyanıyor muş, bi bizimkiler mi böyle artik cok yoruldum .