Hanımlar bebeğim 42 günlük yaklaşık iki haftadır sabahları 5-6 gibi ıkınarak uyanıyor sürekli sancı çekiyor ve ağlıyor öğlene kadar geçmiyor mukuslu kaka ve popoda hafif kızarıklık var onun harici bir belirti yok normal gaz sancısı mı sizce yoksa süt alerjisi olabilir mi