Merhaba
Bebeğim 1800 dünyaya geldi.
İlk ay 1100
2.ay 1000
3.ay 900
4.ay 450 gram aldı. Son ay meme reddi yaşadık. Sağıp besliyorum asla içmesi gereken cc kadar içmiyor haliyle kilo da alamıyor. Bşr hafta geçti kilo alımına evde bakıyorum 10 gram almış. Üzüntüden kahroluyorum. Anne sütüm var. Bebeğim içmiyor. Başına gelen çözümü olan var mı? Doktora gidiyorum biri mide doktoru olmak üzere üç ayrı doktora gittim İlk aylar kilo alımı iyi olduğu için bşr şey demediler. Hatta biri ilk ay fazla kilo aldırmışsın bebek dengelemeye çalışıyor dedi. Bu doktor da alanında tanınmış biri üstelik. Şaşırdım kaldım. Mide kapasitesi var 120 cc içtiğini biliyorum ama inatla 30-40 cc içip ağzını kapatıyor. Ve asla açamıyorum. Zorlamak istemiyorum ama çaresiz kaldım. Zaten prematüre olarak dünyaya gelen bir bebeğim var nasıl büyümesine gelişimine katkıda bulunabilirim? Çocuk sanki inatla beslenmeyi reddediyor. Uykuluyken deniyorum asla ağzını açmıyor. Uyandırıyprum ağlıyor. Kısır döngüye girdik. Aç bırak içer diyorlar aç bıraksam da aynı. Doktorun biri aç bırak diyor öteki saatli şekilde besle az da olsa diyor. Ne yapacağım şaşırdım