Kızlar oğlum bugün tam 4 aylık. Anne sütüyle besleniyor ama her anne gibi benimde bazen yetmediği zamanlar oluyo. Bu dönemde mama veriyorum. Sma 1 var o da bitmek üzere. Onda laktoz var ondan onu almak istemiyorum aslında mama değişikliği de yapmak istemiyorum ama laktozsuz alsam daha iyi olur diye düşünüyorum. Ama 4 aylık olduğu için 1 mi yoksa 2 mi alsam? Ben çok sık vermiyorum mamayi ayda 3 4 kez filan. Aptamil doyurmuyor diyen var bi yardım edin ya baya karıştı kafam 🙄