Merhaba hanımlar iki ay önce sezaryen doğum yaptım kanamam hâlâ geçmedi. Yoğunluğu azaldı bazen biter gibi oluyor sarı akıntıya dönüyor birkaç gün sonra tekrar kırmızı kanama oluyor bu durumu yaşayan var mı neden bu kadar uzun sürüyor? Doktorum iki ay sonra geçmezse ilaç başlayacağız dedi birkaç gün sonra gideceğim ilaç başlayacak muhtemelen :(