Bebeğim 38 günlük ve bu güne kadar sürekli memede kalmak isteyen emmeyince sinirleninen gazını zor çıkartan bi bebekti ama bu gün ilginç bir şekilde banyodan sonra tüm gün uyudu ve tek memeyi emerken eskisi kadar uzun emmeden hemen uykuya daldı günlerdir zorluğa alışınca bu hali beni korkuttu bi hastalığı olsa huysuzlanır uyumaz diye düşünüyorum ama korkuyorum da ilk defa beni yormadan bi gün geçiriyoruz normal mi bu kadar uyuması meme için çıldırmaması korkulacak bir durum mu anlayamadım ☹️