timuskolik hayııır asla para vermedim parayla zaten asla almam. ben hamileliğimden beri istiyordum ama eşim hem ağırlaştım diye hemde çocuk doğacak diye istememişti doğduktan sonra da biraz büyüsün söz dedi şimdi çalıştığı yerde bir arkadaşının kedisi doğum yapmıştı abi büyüsün öyle vereyim dedi o şekilde sahiplendik zaten olur da bakamazsanız ilgilenemezsiniz geri alabilirim dedi ona ayrıca sevindim zaten bakamasam bile asla sokağa bırakmazdım. uzun zamandır arayıştaydım eşim uzun yıllar kedi beslemiş bekarken o yüzden cins olsun istiyordu cunku tekir gibi sokak kedisi gibi kediler yırtıcı olur cocuga zarar verir dedi o yüzden birazda bu kediye ısındık bir cok sahiplendirme sayfalarına da yazdım ama geri dönüş alamadım kayıp sahibi bulunmayan kedilere de çok yazdım dönüş yapılmadı önümüze böyle bir fırsat çıkınca da eşim ikna oldu kızımız da zaten 2,5 yaşına geldi nerdeyse aklı eriyor bebek olsa belki yine istemezdim hem kedi hem bebek ama şu an kendime çok güveniyorum hem ona hem bana bit arkadaş olsun güzel anılar biriktirsin bir hayvanla yasamayı sevmeyi paylaşmayı öğrensin istiyorum çünkü dışarda ki kedileri sevdirmekte biraz çekiniyorum mikrop hastalık kapar diye şu an icim daha rahat doğrusu🙏🏻♥️ ayrıca teşekkür ederim aşıları o şekilde halledeyim. peki yatağı mama kapları oyuncakları dışında ekstra bir şey bulundurmam gerekir mi? 😇