Kızlar ilk çocugumu doğumu itibariyle hiç sallamadım. Sadece direndiğinde yüzünde işaret parmağımı dolaştırarak uykuya geçirirdim. Uykuya dalması hem çok kısa sürerdi hemde epey uyurdu. Hala öyledir.
Kızımında öyle büyüteceğini düşündüm ama sürpriz şekilde gelen cadı saatleri beni bitiirdi. Tek kelimeyle 2.5 aydır krizlerdeyim. Psikolojim perte çıktı. Evde üç kişi bir çocukla baş edemiyoruz. Uykusu var ama uykuya dalmakta güçlük çekiyor. Nefesi kesilircesine saatlerce ağlıyo. Yalan yok ayakta sallamak, kucakta poposuna vurarak sallamak, beze koyup sallamak, ana kucağında sallamak herşeyi yapmak zorunda kaldım. Öyle 10-15 dakika da değil. 1 saatten fazla kucakta salladığımı biliyorum. Şimdi benim bu bebeye uyku eğtimi olur mu? Bu devran böyle mi gidecek? Çünkü bir arkadaşım var oğlunu kucağında saatlerce sallamaktan bel fıtığı oldu. Çocuk 2 yaşında sallanmayı bıraktı. Benim belde sinyalleri vermeye başladı. Yakında ayaklarımı sürüyerek gezeceğimi düşünüyorum