1 yaşında bebekleri olan anneler bana uyku düzeninizi yazarmısınız. Ben artık çok yoruldum by uyku meselesinden. Saat kaç oldu ve oğlum hala uyumadı bu her akşam böyle devam ediyor. Nerde nasıl yanlış yapıyorum bilmiyorum ama cidden birileri bana tavsiye versin, yardım etsin ya da birşeyler söylesin.
Çok geç yattıgı için sabahları da geç uyanıyor ama hala 2 uyku uyuyor oğlum. 1 uykuyu denedim ama böyle yaptıgımda gece uykusunu 2. Uykusu olarak görüyor ve uyandıgında asla uyumuyor. O yüzden hala 2 uyku yapıyorum. Toplam 3/3,5 saat uyuyor. Acaba çok uzun mu uyuyor? Hiç bi uyku düzeni olmadı yapamadım. Bu yüzden kendimi bazen çok kötü hissediyorum. 😔