Mervealk Buradaki yönlendirmelere çok güveniyorum 🫶🏻tecrübesiz olduğum bir konu oto koltuk. 360 dönen ,yüksekliği güzel,güvenilir ,sağlam marka model önerilerinizi bekliyorum
ssydaa Mervealk Maxi cosi spinel 360 kullanıyorum. 6 aydan sonra kullanmaya başladım kızım 16 aylık. Tek sorunu tam yatmıyor ama arabadan kaynaklı pozisyonu alamıyor da olabiliriz bilemiyorum. Ben memnunum
durununannesi10 Mervealk çok araştırdım ben de be safe oldukça iyi ama fiyatlar çok uçuk maalesef . Benim baktığım modelde 18 kiloya kadardı. 18 kilodan sonra başka modeline geçmek gerekir diye bir de 360 derece dönmefiği için besafeyi elemiştim. Yoykonun memnun olanı da var olmayanı da. Güvenlik testlerinden bazı siteler geçti diyor bazıları geçmedi. Trendyolda bi satıcı yorumu ADAC güvenlik testinin olmadığını yazmıştı ondan da o yüzden vazgeçtim. Prego tronfix aldım araştırmalarım sonucunda. İ size güvenlik sertifikası var 360 derece dönebiliyor yüksekliği de gayet yeterli ama bu arabadan arabaya da değişiyormuş yükseklik işi. 0-36 kiloya kadar taşıma kapasiteli. Hangi marka alırsanız alın ama bence 360 derece dönüyor olması hayat kurtarıyor gerçekten çok uzun oldu ama ben de araştırırken çok zorlanmıştım size fikir olsun istedim🙏🏻
artikbiranneyim ssydaa ya biz de bu koltuğu aldık ama bebeğimin uyurken kafası düşüyor 7.5 aylık. Hep tutmak zorunda kalıyorum uzun yolda. Bir de kafası çok terliyor. Bi kaldırıyorum çocuğu kafa kısmı ıslanmış oluyor koltuğun. Merak ettim sizde de böyle sorunlar var mı?
ssydaa BENOYLEUYGUNGORDUMM yani yatabilir diyor ya bence aldığı hiçbir pozisyon yatmaya çok uygun değil. Ama uzun yolda uyumasına engel olmadı
Minikbirprenses meyvelipasta888 merhaba bu markanın diğer markalar ayrı olan özelliği nedir acaba hepsinin özelliği aybi sanki ben anlamadım
kelebegiminannesiyim beequeen evet memnunum yine olsa yine alırım. Yüksek güvenirlik alan sayılı ürünlerden. Çok araştırarak aldım.
eceninannesiiii beequeen biz kullanıyoruz çok da memnunum..Kızım 5 yaşına yaklaştı hala içinde pek sever 😊
mlsrdm Bayramdan hemen önce aldım aşırı memnunum. Kraft Royal I-Size tavsiye ederim. Pişman olmazsınız. E-bebekteki satış danışmanı, “kategorideki en iyi ürünü seçmişsiniz en çok gidenlerden kendini kanıtlamış vs.” demişti tabii satış ağzı da olabilir ama biz zaten kararlı gitmiştik.
Neslihannnnnnn durununannesi10 18 kilo olduğunda zaten 3-4 yaşına gelmiş olacağı için oto koltuğu kapasitesi bebeklik çağını kapsıyor kilo kısmına hiç takılmayın
hunilimomy Mervealk baby plus orbitfix 0-36 kg kullanıyorum 360 derece dönüyor yatis pozisyonlarından cok bise beklemeyin güvenlik açısından yaklaşık 2 yıldır kullanıyoruz memnunum
Defne1722 Joie spin 360 modeli biz çok memnunuz kafaları düşmüyor , güvenli ve rahat ediyor ikizlerim
doganoglu Mervealk cybex sirona zi plus kullanıyorum çok memnunum iyi ki 360 derece dönen almışım. Bir de alırken adac testinin ol aşına dikkat edin. 36 kiloya kadar olan modelleri adac testine sokmuyorlar
turuncbebek Mervealk biz besafe İzi comfort kullanıyoruz. 18 kilo az bir kilo degil aslında. 360 derece dönmüyor evet keşke dönse ama hem adac testi iyi olup hem 360 derece dönen benim butcemi aşmıştı
adasmummy turuncbebek ben de ondan sipariş edicem canım memnunsun dimi araştırdığım kadarıyla güvenli ve yüksek olduğu için bebekler rahat ediyormuş
ozturksibel turuncbebek merhaba araştırdığımda şikayetvarda be safe kafa köpüğü kırılıyor falan yazmışlar sizde öyle bişey oldu mu kılıfı çıkartıp yıkadınız mı hiç bende be safe düşünüyorum yüksek olduğu için çocuk dışarıyı izler sıkılmaz diye sanırım en yüksek oto koltuk be safe dimi yoyko bear falan alcak kalıyor buna göre sanırım
turuncbebek adasmummy evet evet biz memnunuz tek eksisi dönmüyor ama o da suana kadar sorun olmadı bizim icin