Habibebcr Bebeğim yalnız olduğu için sessiz ortama alışkın ve biz odaya girip çıkamıyoruz geceleri hemen uyanıyor oda rahatsız oluyor bizde bugün ilk defa odasına yatırdım ama içim çok kötü oldu tecrübeli anneler doğru mu sizce bu ayda ayırmak
ezgdmrcasln Habibebcr 8 aylıkken ayırdım ben. Doğduğundan beri gündüz odasında uyurdu geceleri yatak odama alırdım beşiğini. 8 aylık oldu beşiğe sığmadı yatağına alıştırdım. Uyandığında yanına gidiyorum ya da o yanıma geliyor. Şimdi 20 aylık.
denizalismom Habibebcr 7 aylıkken ayırdım iyi ki de erken ayırmışım. Ayları büyüdükçe ayırmak çok zor .
rabilay 14 aylıkken ayırdım geç bile kalmışım diyorum çok rahat ettim. İnsan biraz üzülüyor ilk başlarda ama sonradan rahat ediyorsunuz gerçekten
Habibebcr rabilay ben 2 yaşında ayırmayı düşündüm geceleri uyanıp ağlıyordu 2 yaş sendromu erken başladı çünkü şu sıralar düzeldi internette de çocuk ve siz rahatız oluyorsanız ayırın diyordu gerçekten de zor oluyor odaya ben girip kalıyorum tuvalete bile kalkmıyorum sabaha kadar mecbur kaldık biraz
rabilay Habibebcr ben de öyle düşünüyordum yeni eve taşınınca fırsat bu fırsat deyip denedim kızıma odası daha iyi geldi artık park yatağında rahat edemiyordu o da bu şekilde daha rahat etti
Habibebcr ezgdmrcasln ay maşallah ya içiniz nasıl rahat etti dün gece kalkıp yanıma geldi benimle uyudu umarım alışırız
Habibebcr denizalismom evet sarılmayı bile seven bi bebek değil şuan benimle uyumak istiyor hep daha zor oluyor
Habibebcr rabilay yani sağlık açısından bide yatağı yanımfa olunca gözümü açıyorum bakıyorum hep ara ara şimdi ayrı odada olunca zor geldi bana da içim buruldu ama böyle de yatamıyoruz benimle uyumak istiyo beşikte yatmak istemiyo ya da sürekli uyanıyor ses yapamıyoruz