9.5 aylık kızım var kulaklarını ne zaman deldirebilirim iki takım küpesi var çok hevesleniyorum ama bir yandan da korkuyorum canı yanar uyur ederken diye bir cesaret gelmesini istiyorum siz ne zaman deldirdiniz bir de delme sonrası krem soğutucu vs tarzı bir şey kullandınız mı ağrı acı için fikirlerinize ihtiyacım var