3 senedir arabanın modelini yükseltmek istiyorum ama bir türlü başaramadım kime baksam altlarında son model arabalar var sorsan bir sürü borçları var alacak paraları yok ama bir şekilde almışlar şaşırıyorum hayretler içerisindeyim benim arabam var satılsa 400 bin falan eder 150 binde nakitim var araba almak istiyorum istediğim arabanın değeri de 1 milyon bu şekilde kredi çekebilir miyim ve nasıl çekebilirim nasıl bir yol izlemeliyim bilen alan var mı nasıl yaptınız aylık kaç ödeme yapıyorsunuz ve ne kadar geri ödeme sağladınız lütfen banada bir yol gösterin