Papatya-eylul88 Gün icinde bebkelerinzle neler yapiyorsunuz?onlar ne yapabiliyor:))şu sıralar kendimi cok yetersiz hissediyorum fikirlerinize ihtycm var.
sibeldogu Papatya-eylul88 bol bol dışarı çıkıyoruz yoksa evde zaptetmenın imkanı yok oğlum çok hareketli bir çocuk parkta çok sosyal aktif yaşıtlarıyla oynamak istıyor evde durmak istemıyor
sibeldogu Papatya-eylul88 beni zorlayan kısım evimiz çarşıya uzak gidip gelmesi çok zor oluyor yürüyerek gidemiyoruZ araba gerekiyor mahalede olan parki oğlum hiç beğenmiyor kalabalık ortam ıstıyor biri bizi götürecek getirecek yıpratıcı oluyor herkesden bir laf işitiyorum el mahkum olunca🙈