pyrzaslnnn47 korkmuyorum valla büyük parçaları çıkarıyor küçükleri yutuyor domates simit falan yiyor artık daha hiç takılmadı kalmadı öksürmedi bile yani öyle söyleyeyim başta kesemeyecek şekilde sert veriyordum sonradan elmaları mesela kesebildi dişi çıkınca baktım olmuyor ben de kabuğunu soydum yesin diye yanında oturdum kalırsa hemen müdahale ederim vs diye ama kalmadı hiç çok şükür domatesi yiyip kabuğunu atıyor yani öyle söyleyeyim 😂bilmiyorum her çocuk böyle midir ama o yapabildikçe benim de korkum git gide azaldı başta daha çok korkuyordum tabi ama küçük ve yuvarlak parçalar verilmemeli