Aysegulll44 hayırlı geceler bıraktırdınız mı acaba şuan bende aynı durumdayım saat 2 yi geçiyor kızım uyumuyor tv açık onu izliyor yerde yatıyo, Tv yi kapatınca ağlıyor, bugüne kadar hep memede uyuyordu başka şekilde uyumayı bilmiyor biberon felan da almıyor emzik de yok, 1 saattir çizgi film izliyor içim hiç rahat değil ama kapatıncada çok ağlıyor