Hayırlı akşamlar hanımlar biraz iç dökmeye belkide benim gibi süreç geçirenler varsa öneriye geldim… 1,5 ay önce 2. Doğumumu yaptım şükür sağlıkla aldım oğlumu kucağıma. Kızım 3 yaşında arada tam 3 yaş var. Maalesef ki kızım baya baya huy değiştirdi yani artık ailecek sinir küpü olduk sanki. Oğlum 20 günlükken kızımdan dolayı hastalandı 10 gün yoğun bakımda kaldı😢 şükğr iyi ama artık biz paranoyak olduk kreşe göndermesem hiç olmayacak 😔evde sürekli ağlayan sürekli kriz çıkaran sürekli öfkeli biri v yani bu süreç geçmeyecek gibi çıldırmal üzereyim😔