Doğum iznim bugün bitiyor. Görev yaptığım il dışından hafta içi rapor alırsam yaptırımı ne olur? Müdür yardımcım seminerler var onları izlersin sonra pazartesi gider rapor alırsın sıkıntı olmaz demişti. Ama şimdi seminerler iptal edilmiş. Ne yapabilirim bilgisi olan varmı