Kızlar merhaba.. Biz bebisle memlekete gitmek zorunda kaldık bı 10 gün kadar sonra hava değişimi ister istemez insanların gelip öpmesi o bu derken çocuk soğuk algınlığı oldu sonra iltihap olmuş cigerinde doktor öyle dedi aşırı öksürük var artık sesi gitti çocuğumun oksurmekten :( burun tikanikligi da.. nebilizator yapıyorum 5 günlük antibiyotige de başladık bir iki şurubu var ama asla iciremiyorum kusuyo çığlık çığlığa agliyo. Doğal yolla öksürüğü bu hastalığı nasıl atlatabilirim bu durumu yaşayan geçiren anneler lütfen yardım edin ya gurbette o kadar zor ki bu durumu yaşamak 🥺🥺 mustelanin göğüs balsamini aldım bugün başka neler yapabilirim yedirebilirim öksürüğü bu iltihabı hastaligi atması için :(