1newmom1 yani tam olarak bilemiyorum ama 3-4 saat gidiyor sonra şarja takıp kullanıyorum, kamera zaten prize takılı olmak zorunda ama ekran bu şekilde hızlı şarj tüketiyor, şarjı hızlı bitmemesi için görüntüyü kapatıp bebek hareket ettiğinde uyarı gelmesi sağlanabiliyor ama ben genelde full ekran açık izliyorum, gece görüşü var sese duyarlılık var her şeyinden memnunum şarj olayı hariç ama sıkıntı olmuyor